• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Pakowanie Paczek i ich dystrybucja

Jeśli potrzebujesz kogoś, kto będzie pakował twój towar - siegnij po naszą pomoc!

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Konsumenci - Co oni chcą?

Konsumenci nieustannie zmieniają sposób, w jaki przeglądają, wchodzą w interakcje i wyrzucają opakowania. Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, czy sprzedawcą produktów, wiesz, jak ważne jest odzwierciedlenie zmieniających się potrzeb konsumentów w Twoich produktach.

 

Od wygody po identyfikowalność - oto pięć najważniejszych trendów w opakowaniach konsumenckich, o których musisz wiedzieć, aby zmaksymalizować potencjał pakowania produktów na dzisiejszym rynku.

 

1. Zrównoważony rozwój

Konsumenci stają się coraz bardziej świadomi globalnych problemów środowiskowych i odpowiednio zmieniają swoje nawyki zakupowe. W dzisiejszych czasach `` fajnie jest się tym przejmować '', a konsumenci aktywnie poszukują na opakowaniach semiotycznych oznak, że producenci mają zielone sumienie (ale obawiają się ekologicznego prania). Zrozumienie, w jaki sposób zaangażowanie w zrównoważony rozwój można wyrazić w sposób angażujący na opakowaniu, ma kluczowe znaczenie dla przyciągnięcia, nawiązania kontaktu i utrzymania konsumentów.

 

Zrównoważone opakowanie: mit czy rzeczywistość, biała księga ekspertów PWC, wyjaśnia, w jaki sposób zrównoważone praktyki stały się niezbędne dla postrzegania i tożsamości marki. Zgodnie z ich ambicją bycia „najbardziej zrównoważoną i pożądaną marką odzieży sportowej”, Puma współpracowała z PWC nad stworzeniem rachunku zysków i strat dla środowiska, podkreślając wpływ na środowisko w całym łańcuchu dostaw w wysokości 145 milionów euro. Świadomość tego pozwala im zbudować bardziej zrównoważony i odporny model na przyszłość oraz informować konsumentów o swoich ekologicznych osiągnięciach.

 

Wydaje się, że zrównoważony rozwój nie jest już opcjonalnym dodatkiem - jest istotną częścią przyszłego planowania biznesowego dla osób z branży opakowań. Cała historia produktu staje się kluczowym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych - skąd się wziął, jak powstał, jakie są jego kwalifikacje do recyklingu?

 

2. Zdrowy tryb życia

Sektor zdrowia i dobrego samopoczucia przeżywa boom, odzwierciedlając pragnienie szerszej opinii publicznej, aby zrozumieć, co jest dla nas, a co nie jest dobre. Konsumenci oczekują teraz, że opakowanie i oznakowanie marki będą wyświetlać właściwości zdrowotne produktu zarówno szybko, jak i zwięźle, umożliwiając im dokonywanie świadomych wyborów dotyczących żywności. Przepisy często określają sposób prezentacji tych informacji, a opakowanie musi równoważyć te potrzeby.

 

Rynek zdrowego trybu życia jest zatłoczony i przyciągnięcie (i utrzymanie) uwagi z półki może być trudne. Dlatego ważne jest, aby opakowanie koncentrowało się na wyjątkowych korzyściach, takich jak naturalne składniki i receptury, zapewniające przejrzystość etykiety. Innowacyjne metody ekspozycji i konserwacji świeżej żywności będą również kluczem do krótko- i długoterminowego sukcesu.

 

Sposobem na rozwiązanie tego problemu mogą być zdrowe alternatywy dla przekąsek. Zwiększona liczba przekąsek konsumenckich zachęca do innowacji produktowych, oferujących zdrowe przekąski w mniejszych opakowaniach, takich jak Snack-a-jack; lekkie przekąski w małych paczkach z reklamowaną niską zawartością tłuszczu.

 

3. Wygoda

Coraz bardziej intensywny tryb życia oznacza, że ​​konsumenci poszukują łatwości użytkowania i wygodnego transportu po wyjęciu z opakowania. Mniejsze, lżejsze i łatwiejsze do jednorazowego użytku opakowanie ułatwia konsumpcję w ruchu. Innowacje, takie jak bezproblemowe aplikatory i dozowniki, eliminują potrzebę dodatkowego pakowania, dodatkowo ułatwiając bezproblemowe i jednorazowe podejście.

 

Ta potrzeba wygody jest szczególnie widoczna w sektorze żywności chłodzonej w supermarketach. Tesco niedawno wprowadziło wśród wielu swoich pikantnych przekąsek opakowania z możliwością wielokrotnego zamykania, z powodzeniem łącząc wygodę z postrzeganą świeżością. Kolejną innowacją Tesco jest Sałatka Pomidorowa i Makaronowa z Kurczakiem, która przeszła z plastiku na tekturę, co prowadzi do zwiększenia widoczności produktu, co pomaga w podejmowaniu impulsowych decyzji zakupowych.

 

4. Autentyczność i zaufanie

W wyniku kilku światowych skandali związanych z żywnością, takich jak odkrycie koniny w burgerach wołowych w wielu brytyjskich supermarketach, w branży opakowań konsumenckich rośnie zapotrzebowanie na przejrzystość.

 

Pochodzenie produktów musi być identyfikowalne aż do źródła, aby przywrócić zaufanie w całym łańcuchu dostaw. Reklamowane pochodzenie na opakowaniu zwiększa poczucie wiarygodności i autentyczności oraz zapewnia konsumentom pewność, że produkty są wysokiej jakości i zgodne z prawdą. Marki powinny również informować o korzyściach wynikających ze śladu węglowego konsumentów kupujących lokalną markę. Jest to szczególnie skuteczne na rynku żółtych tłuszczów i masła ze względu na zwiększone zapotrzebowanie na naturalne składniki w żywności o wysokiej zawartości tłuszczu.

 

5. Ekonomiczne zakupy

Nie da się uniknąć globalnej niepewności gospodarczej. Zrozumiałe jest, że konsumenci nie chcą płacić więcej niż muszą za zapakowane towary, a koszt jest jednym z pierwszych czynników branych pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

 

Konsumenci mają coraz większą tendencję do robienia zakupów, gdy kończy im się określony produkt, w przeciwieństwie do przyjmowania z wyprzedzeniem podejścia polegającego na „załadunku do spiżarni”, które było normą. Mniejsze i łatwiejsze do przenoszenia rodzaje opakowań mają zatem największy potencjał dla tych świadomych pieniędzy kupujących w ostatniej chwili.

 

Więcej na ten temat dowiesz sie na https://pakomat.pl/

 

 

13 listopada 2020   Dodaj komentarz
Jak widzi konsument  
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Pakujmnie | Blogi